Tuesday, February 8, 2011

AKU DAH JADI IBU


Adam zafran, permata hati mama.Bila aku lihat jer wajah anak aku ni, hilang penat letih keja..Hilang rasa marah kalau tengah gaduh ngn en suami..huhu..memang penawar segalanya lah adam zafran ni...anak aku ni aku lahirkan dia pada 20 april 2010..tarikh cun la 200410..hehe..Aku ngandungkan adam cukup2 40minggu...dengan berat 3.61kg.Perghh..agak besar la bagi orang asia cam kita...Nanti aku ceritakan detik2 delivery aku ek...Now aku nak story mory pasal gelagat anakku adam ni..Umo baru 9bulan 1/2 tapi???Bijak, Pintar, Pandai, Comel, Lawak, dan lain2 yang positif..Sah2 la yang baek2 jer kan..Ibu mana yang tak bangga dengan anak sendiri...Mama kebanggaan mama..Siap aku wat slide show lagi dalam handphone aku tntang betapa bangga nya aku dengan anakku adam...I love U sayang.

No comments:

Post a Comment