Thursday, February 10, 2011

Blog oh blog

Baru 2 3 hari berkecimpung dalam blog ni..Hihi..Im a blogger cum fulltime housewife. Aku rasa tulis blog cam ok je..Tapi bila sendirik mau bikib, mak aiii...leh tahan la susahnya.Mau tak nya, nak wt any widget, mesti kena rujuk En Google dulu.Sib baek En Google ada..If tak, memang sampai bila2 pun buta IT la aku.So bila dah mula blogging ni., cm best plak.Kita jadi, nak belajar untuk jadikan blog kita cam blog orang len yang superb, cantik, gorgeous, widget selambak.Tapi kena sabar la...Since wat blog ni, evryday tdo lambat..Dok kelebek(bahasa utara, maksudnya dok explore) sana sini.Aku ni pakai konsep try n error je..If tak dapat, aku remove n wat lagi(tapi tak jugak cantik2).

Semalam, aku dh msg kawan2 n my sis suh buka diz blog..Yer la, suprise tu bagi aku yang memang tak penah2 terpikir akan punya blog sendiri ni.Kawan2 nieta, nisak, yanti,  n dear sis, ok tak my blog.Mesti ouls jeles kan...Hehehe...Nanti, bila i dah terror sket, i wt tutorial ek?Hahaha..cam expert je bunyi nya..Tapi tak pe la kan...Sharing is caring rite? Tapi benda2 simple jer la aku leh share..Sbb aku wat yang simple2 je..Yang mamtoppp tak tau n tak explore lagi..Coming soon, InsyaAllah..

2 comments:

  1. bab2 nak mereka ayat bg panjang ni mmg serah kat ang, dats y ang leh maju lam blog memblog ni..anyway, gud try.. keep it on..

    ReplyDelete
  2. alamak..cmane jd nama eskayy ni, tp ni mmg address google aku...xpe la,, eskayy = Izyantee @ Pinky @ Yanti... remember ya..

    ReplyDelete